TikTok je u trendu

TikTok

TikTok je nova društvena mreža koja je postala popularna među mladima. TikTok aplikacija lansirana je u Kini 2016. godine, da bi danas bila jedna od najviše korišćenih društvenih mreža u Kini i Americi.

Najveću popularnost ova društvena mreža je doživela 2018. godine.

Procenjuje se da je 188 miliona korisnika širom sveta preuzelo aplikaciju 2019. godine što je 70% više u odnosu na 2018. godinu.

 Zašto je TikTok popularna društvena mreža?

TikTok omogućava korisnicima da snimaju video zapise od 15 sekundi i da ih objavljuju i u tome ima sličnosti sa popularnim Youtube-om.

Sličnost sa Instagram-om se ogleda u kreiranju zanimljivih video klipova kroz različite filtere pri čemu je vizuelni identitet kao i na Instagramu veoma bitan.

Sadržaj je komičnog je tipa i najinteresantniji generaciji Z i milenijalcima.

Kad pristupite rastućoj trendovskoj subkulturi TikTok-a, može vam izgledati malo zbunjujuće jer niste upoznati sa platformom.

Aplikacija TikTok pruža ljudima alate poput filtera, kontrolu brzine video zapisa, pristup profesionalnom zvuku i još mnogo toga. Čak i ako niste najbolji komičar, na TikToku i dalje možete da stvorite nešto zabavno sa muzičkom pozadinom.

Veliki broj mladih širom sveta instalira TikTok aplikaciju, čime TikTok osvaja svet mladih.

TikTokova strategija ohrabrivanja korisnika da preuređuju stare video zapise kako bi kreirali nove, podstakla je korisnike širom sveta da budu aktivni na ovoj društvenoj mreži koja se razvija.

Tokom ove godine preuzimanje TikTok aplikacije je premašilo preuzimanje aplikacija: Facebook, Instagram i Snapchat širom sveta.

TikTok je duštvena mreža za postavljanje smešnih video zapisa u trajanju od 15 sekundi. Preko filtera koje nudi, korisnici mogu da prave svoje smešne mini video spotove.

Video klipovi su fokusirani na muziku, ali se pored muzike mogu čuti i replike iz poznatih filmova i serija.

Aplikacija TikTok je trenutno dostupna na 34 jezika a najpopularnija je za populaciju mlađu od 16 godina.

Ipak, pravila aplikacije ne dozvoljavaju pristup deci mlađoj od 13 godina.

Ako želite da otvorite nalog na TikTok-u to možete učiniti. Pre nego što krenete da se igrate sa kreiranjem smešnih mini video klipova, pogledajte kako su to učinili drugi.

I kod ove društvene mreže, kao i kod drugih je bitno da imate što veći broj pratilaca.

Što se Srbije tiče, vreme TikTok društvene mreže tek dolazi. Neki procenjuju da TikTok neće prevazići popularnost Facebook-a i Instagram-a, dok drugi smatraju da ova nova društvena mreža ima veliki potencijal.

Činjenica je da mladi u Srbiji dosta vremena provode na društvenim mrežama, a pojava novih će njihovo gledanje u telefon verovatno produžiti.

Interesantno je i to da mlađi od 30 godina koriste Instagram više nego Facebook, dok je na Facebook-u prisutna starija publika.

Kako se koja nova društvena mreža pojavi, mladi su više aktivni na njoj a zapostave svoju aktivnost na već poznatim društvenim mrežama.

Najnovija društvena mreža koja se pojavila je WT: Social od tvorca Vikipedije.

Da li će ova društvena mreža postati popularnija od TikTok-a ostaje nam da vidimo.

Koliko vremena vi provodite dnevno na društvenim mrežama i koja vam je najzanimljivija?

 

Budite prvi koji će komentarisati

Vaš komentar

Your email address will not be published.


*